Friday 7 September 2012

Terlebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat sejahtera kepada semua.Hari ini saya ingin mengulas tentang kerja sambilan di rumah.Apa yang anda faham tentang kerja sambilan di rumah?Ia bermaksud anda membuat kerja di rumah sendiri pada masa yang terluang.Mungkin satu jam atau lebih, bergantung kepada kemampuan anda sendiri.Tiada bos yang menggongkong anda sebab anda lah bos.Tidak perlu ada pejabat khas, yang penting anda ada akses internet.Tiada komputer?Jangan bimbang, anda boleh siapkan tugasan anda di cybercafe.Saya pernah menyertai kerja sambilan di rumah lama dahulu sebagai "data entry clerk" dengan membuat bayaran pendaftaran RM20 di sebuah syarikat.Sudah lupa namanya.Bagaimana pun tiada sebarang tuturial atau panduan asas yang dikirim.Baru saya sedar saya sudah ditipu.Untuk jobdirumah.com ini pada mulanya saya pun masih was-was lagi, tetapi disebabkan sifat ingin tahu saya pun cuba mendaftar dengan RM50.Lagipun syarikat ini benar-benar wujud dengan menyertakan nama syarikat, nombor pendaftaran, alamat dan nombor telefon sekali dalam website mereka.Memang sah betul.Saya sudah menyertainya dan benar-benar membuka mata saya, anda bila lagi?Sertai saya

No comments:

Post a Comment